Ballena TV_ Hora Nova

El canal de televisió del càmping La Ballena Alegre ofereix el mitjà per a empreses locals

Ballena TV_ Hora Nova

Notícia publicada a Hora Nova

El negoci es podrà publicitar a Ballena TV, a l’Info Point, al Trip Club i també a les xarxes socials

El càmping La Ballena Alegre, un dels més grans de la comarca, ha iniciat una campanya de promoció per a les empreses del territori, per tal que, a través de la plataforma Ballena TV o altres, puguin anunciar els seus serveis als milers de campistes que l’usen diàriament. Des de la direcció del càmping, Toni Castellar explica que «l’objectiu és que el client rebi tota la informació dels serveis i les activitats que es poden fer a la zona i d’aquesta manera les empreses del territori podran arribar a milers de persones cada dia».

Des de La Ballena Alegre ofereixen tres paquets a les empreses amb diferents complements perquè cada negoci pugui escollir les promocions que més li interessen. L’oferta va des d’anuncis diaris a la televisió Ballena TV, que inclou
un canal intern a tots els bungalous, fins a la presència de la marca o del producte a la cartellera digital de la restauració i activitats o als cartells de platja. També ofereixen espais a l’Info Point, és a dir, a l’oficina d’informació a través de fulletons, cartells o dossiers. Un altre dels paquets és a les xarxes socials, d’aquesta manera l’empresa pot publicar els seus anuncis als perfils de Facebook, Instagram i Twitter de La Ballena Alegre.

BALLENA TV. Té una audiència que supera els 3.000 usuaris, amb puntes que arriben als 16.000 espectadors, quan coincideix amb esdeveniments de volada com la Copa d’Espanya de Catamarans o el Suf Alegre Wind Surf World Cup 2018.

Està interessat a conèixer les condicions d’aquest servei? Trobarà tota la informació que necessita sobre la promoció clickant a aquí posant-se en contacte amb nosaltres via telèfon al 667 618 656 o mailballenatv@sorolldefons.com i t’informarem sense cap compromís.

Ballena TV

El canal de televisió del Càmping la Ballena Alegre de Sant Pere esdevé plataforma de promoció del territori i d’empreses locals

Ballena TV

Notícia publicada al Setmanari de l’Alt Empordà.

El mitjà privat informa els usuaris dels serveis que hi ha al complex, i de les activitats que s’organitzen

El càmping La Ballena Alegre, de Sant Pere Pescador, pot arribar a acollir entre 3.000 i 4.000 persones diàriament, en èpoques de ple rendiment. «Hi ha una massa social que vol estar informada», explica el responsable de comunicació i de Ballena TV, Francesc Buxeda.

Els gestors del negoci van arribar a la conclusió que els usuaris necessitaven una eina clara, atractiva i fàcil a través de la qual poguessin informar-se de tot allò que passa al seu voltant. Calia donar visibilitat a la multitud d’activitats internes i externes que s’organitzen, les opcions d’oci que s’ofereixen o de la ubicació i oferta de cada un dels serveis que ofereix el càmping. Aquesta eina també hauria de servir per transmetre valors cívics als usuaris per tal de mantenir l’equilibri a dins del complex, i també per informar sobre els diversos esdeveniments esportius d’elit que s’organitzen –Concentració Furgo Wolkswagen, Copa d’Espanya de Catamarans, Triathlon Sailfish Costa Brava…–, unes jornades en què el canal podria arribar als 16.000 espectadors.

Per vehicular tot això va néixer, ara farà un any, el canal de televisió Ballena TV, que s’emet en un circuit intern per als clients del càmping i té una audiència diària de més de 3.000 espectadors. Els continguts arriben als usuaris a través dels monitors de televisió que hi ha als bungalous i a les àrees comunes del complex, com ara bars i restaurants, restaurants, piscines, als sanitaris o al gimnàs. Dins del circuit de televisió Ballena TV, hi ha diferents canals que serveixen per promocionar diversos continguts. A part de la promoció de serveis i activitats, existeix un canal específic de cartellera digital. En aquest canal es fa promoció dels horaris i productes que ofereixen els restaurants i altres serveis del complex. Durant aquesta temporada, i com a novetat, també es comptarà amb la incorporació de dos canals més per fer saber exactament què s’està fent a temps real, a qualsevol moment del dia, i per promocionar les activitats esportives.

Col·laboració amb empreses

«A més de promocionar el que fem nosaltres, a partir d’ara també donarem informació d’entitats i empreses que estan al nostre voltant. D’aquesta manera, ajudem a promocionar el territori», explica Toni Castellar, el director del càmping. El client que miri la televisió, doncs, podrà tenir informació pràctica sobre què fer i a on anar durant el seu temps lliure a través d’una programació potencialment interessant per a ells. Es promocionaran empreses de lloguers de bicicletes, de cotxes, activitats vitivinícoles o de descoberta de la natura, entre altres. «Un dels objectius d’aquesta col·laboració és retroalimentar-nos entre uns i altres per anar creant una xarxa d’empreses, a més de donar un millor servei als clients i potenciar activitats», diu el director.

 

Està interessat a conèixer les condicions d’aquest servei? Trobarà tota la informació que necessita sobre la promoció clickant a aquí o posant-se en contacte amb nosaltres via telèfon al 667 618 656 o mailballenatv@sorolldefons.com i t’informarem sense cap compromís.

museu etnologic

PRESENTACIÓ DEL DOSSIER DE PREMSA 2018 DEL MUSEU ETNOLÒGIC I DE CULTURES DEL MÓN

museu etnologic
Aquest és el resultat d’un any de col·laboració amb el Museu Etnològic i de Cultures del Món http://www.barcelona.cat/museu-etnologic-culturesmon/ en la recerca de suports promocionals per a donar a conèixer les exposicions i les activitats que es realitzen a les seves dues seus a Barcelona https://www.barcelona.cat/museu-etnologic-culturesmon/montcada/https://www.barcelona.cat/museu-etnologic-culturesmon/montjuic/ca
 
Una tasca estratègicament dissenyada per a comunicar d’una manera transversal, crossmedia, per arribar als diferents públics objectius, a través d’anuncis publicitaris, articles i entrevistes, que s’han difós a través de diaris i revistes especialitzades, plataformes digitals, xarxes socials o butlletins informatius.
 
El resultat és la presència sistematitzada d’impactes promocionals setmanals en diferents suports que garanteixen la difusió de la vintena de campanyes que el museu va proposar el 2018.
Ballena TV

DÓNA A CONÈIXER EL TEU NEGOCI AL CANAL BALLENA TV DEL CÀMPING LA BALLENA ALEGRE

Ballena TV

  • POTENCIAL – Fes que els teus serveis o activitats arribin a milers de turistes diàriament.

  • PROMOCIÓ GLOBAL – Anuncis a Ballena TV i a les Xarxes Socials, informació i venda de tiquets a l’Info Point i formar part del Trip Club.

Aquest estiu -de juny a setembre- dóna a conèixer els teus serveis i activitats d’una manera global a través dels canals de comunicació del càmping La Ballena Alegre. T’oferim tres PACS amb diferents COMPLEMENTS perquè puguis gaudir de les millors promocions a través de diferents plataformes promocionals:

  • TELEVISIÓ: anuncis diaris a la televisió Ballena TV, que inclou un canal intern per a tots els bungalous.
  • CARTELLERIA DIGITAL: presència de la teva marca o producte a la cartelleria digital de restauració i activitats, ubicada a bars, restaurants, terrasses, sanitaris i gimnàs.
  • CARTELLS DE PLATJA: patrocina els dos cartells informatius que ubicarem als accessos directes del càmping a la platja.  
  • INFO POINT: espai destacat a la nostra oficina d’informació amb fulletons, cartells i/o un dossier informatiu, a més de servei de venda de tiquets.
  • TRIP CLUB: ser un dels negocis que formen part del nostre club d’activitats externes que els campistes visiten setmanalment per gaudir dels serveis que els oferiu. El TRIP CLUB compta amb la promoció que es fa a Ballena TV i la proactivitat dels responsables de l’Info Point i els monitors del Mini Club.
  • XARXES SOCIALS: publicació dels teus anuncis a les xarxes socials de Facebook, Instagram i Twitter de La Ballena Alegre perquè arribin a un total de més de 23 mil seguidors.

Puntes diàries d’audiència de 16 mil espectadors.

Ballena TV compta amb una audiència mitjana diària que supera els 3.000 turistes residents amb increments espectaculars que arriben a puntes de 16 mil espectadors coincidint amb macroesdeveniments que s’organitzen dins les seves instal·lacions com ara la 15a Concentració Furgo Volkswagen, la Copa d’Espanya de Catamarans, F18 Catamaran Championship, el Surf Alegre Wind Surf World Cup 2018, la Triathlon Sailfish Costa Brava o el Costa Brava Fit Challenge, entre d’altres.

Tot plegat fa que els milers de turistes que visiten el càmping La Ballena Alegre es converteixin en potencials clients interessats a gaudir d’activitats alternatives vinculades a l’oci, l’esport, la moda, la cultura, la gastronomia, l’entorn natural, les tradicions, els mercats setmanals, el turisme de proximitat o d’altres serveis com ara lloguer de vehicles o taxis, tallers mecànics o ferreteries.

Si estàs interessat a conèixer les condicions d’aquest servei, posa’t en contacte amb nosaltres via telèfon al 667 618 656 o mail ballenatv@sorolldefons.com i t’informarem sense cap compromís.

Nadal Ballena Alegre

Com promocionar el Nadal en el teu negoci?

Nadal Ballena Alegre

Felicitacions de Nadal divertides i úniques per fidelitzar el teu públic

L’època de Nadal és un dels millors moments per augmentar les vendes de la teva empresa a través d’estratègies de comunicació orientada a obtenir beneficis. Tanmateix, el Nadal també és una gran oportunitat per aconseguir fidelitzar més els vostres clients a través d’accions concretes per atreure el seu interès.

Des de Soroll de Fons us ajudem a promocionar el Nadal de la manera més divertida! Enguany, un dels nostres clients, La Ballena Alegre Camping & Bungalow Resort, felicita els seus usuaris d’arreu del món amb un vídeo d’animació que, en aquest cas, hem elaborat amb fins a 7 idiomes diferents, conjuntament amb els nostres partners.

El pot promocionar no només via newsletter o emailing, sinó també a través de diverses plataformes socials com Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter o Whatsapp, per tal que el seu missatge sigui compartit i arribi a tot el seu públic, a més, a més d’aconseguir tràfic directe a la pàgina web.

Vols començar una estratègia per a la teva empresa? Contacta ara amb soroll de fons i tingues presència en el món digital!

campanya nadal

T’ajudem a incrementar les vendes del teu negoci per Nadal?

campanya nadal

Com incrementar les vendes del teu negoci per Nadal

Les primeres llums de Nadal ja comencen a estar penjades pels carrers dels pobles i ciutats més nadalenques. Ja hem posat el nòrdic al llit i hem fet el canvi d’armari. L’hivern ja ha arribat, i amb ell, les compres de Nadal. És hora de començar a buscar els regals pels companys de feina, els amics invisibles, els familiars i, fins i tot, per a un mateix.

Les primeres llums de Nadal ja comencen a estar penjades pels carrers dels pobles i ciutats més nadalenques. Ja hem posat el nòrdic al llit i hem fet el canvi d’armari. L’hivern ja ha arribat, i amb ell, les compres de Nadal. És hora de començar a buscar els regals pels companys de feina, els amics invisibles, els familiars i, fins i tot, per a un mateix.

El Nadal és un període de l’any en el qual les vendes s’incrementen. Saps que des del teu negoci en pots treure profit i, en general, es veu reflectit a final de mes. Tanmateix, hi ha moltes coses que no tens temps de gestionar o t’han passat per alt. No saps quina és la millor manera de comunicar els vostres productes al client o bé no teniu una estratègia de comunicació enfocada a aquest període de l’any.

Des de Soroll de Fons us donem 3 recomanacions per incrementar les vendes per Nadal en el vostre negoci o empresa:

1. Creació d’una pàgina web

El salt al món online és indispensable en un negoci al segle XXI i per Nadal, és una de les èpoques de l’any que aquesta necessitat es veu més reflectida. Per exemple, només a Catalunya hi ha aproximadament unes 50.000 persones que busquen el terme “regals originals” a Google per Nadal. Amb la creació d’una pàgina web optimitzada, tindràs l’oportunitat d’arribar a tots aquests potencials clients i segmentar segons el teu producte i els interessos i necessitats dels usuaris.

2. Promocions d’Ads a xarxes socials

A les xarxes socials de la teva empresa tens un grup de clients fidelitzat. Et participen en les promocions i en els concursos, i quan organitzes esdeveniments mai fallen. Per Nadal és el moment d’arribar a totes aquelles persones que formen part del teu públic, però que encara no has aconseguit. Prepara una estratègia d’Ads en les teves xarxes socials. Enfoca-la amb els teus objectius i segmenta el públic . D’aquesta manera, tindràs l’oportunitat d’aconseguir nous clients per Nadal.

3. Busca un assessor de confiança

Nou stock de temporada, augmentar el personal, combinar-ho amb les vacances i els dinars familiars… No ho facis sol. Dissenyar una estratègia potent de comunicació per augmentar les vendes del teu negoci per Nadal, pot ser una feinada que no tens temps de preparar. Per això et recomanem que busquis un assessor de confiança especialitzat en el sector de la comunicació, amb experiència i casos d’èxit a la motxilla per tal d’orientar el teu pla comunicatiu per Nadal.

 

A de Soroll de Fons som especialistes a dissenyar i planificar estratègies de comunicació. Consulta tots els serveis de comunicació digital que oferim i posa’t ara en contacte amb nosaltres per començar a enfocar el pla de comunicació de la teva empresa.

Promocionar el teu llibre

5 consells per promocionar el teu llibre

Promocionar el teu llibre

Com promocionar el teu llibre? Et donem 5 recomanacions per orientar i dissenyar la teva estratègia

Ha arribat el gran dia. Enhorabona! Ja tens la teva obra, escrita, acabada i maquetada, però… encara et falta una feina clau: has de promocionar el teu llibre.

Com s’accedeix al món editorial? Quina estratègia és la més adequada pel gènere que has escrit? A través de quins canals s’ha de promocionar la teva novel·la? Des de Soroll de Fons Comunicació us hem preparat un decàleg de recomanacions per a promocionar ela teva novel·la:

Genera un bon contingut

T’has quedat mai llegint un llibre fins a altes hores de la nit sense poder parar? Doncs això és el que has d’aconseguir: enganxar al lector. Per això et recomanem que portis sempre una llibreta a sobre per apuntar-te totes aquelles idees que provocaran un gir inesperat i sobtat a la teva novel·la.

Segmenta el teu públic

Arribar a un gran públic no és senzill. Literatura romàntica, de terror, aventura, fantasia, contes infantils, biografies… Troba el gènere que més s’adapti a tu i enfoca el teu llibre a un públic concret.

Crea una pàgina web

Per a promocionar-te, avui en dia, és essencial tenir un espai a internet. Els lectors han de poder trobar la teva obra i les teves referències en un portal online. Escriu una biografia sobre la teva experiència, trajectòria i presentat. Exposa els teus articles de referència. Crea un blog on compartir escrits i opinions. Amb pràctica, esforç i constància, aconseguiràs millorar la teva redacció, arribar a una audiència més àmplia i crear una marca personal.

Sigues actiu a les xarxes socials. Interactua i fes campanyes d’Ads

Aconseguir que la teva novel·la arribi al teu públic potencial és clau fer-ho a través de plataformes socials. Selecciona quines són les més adequades pel teu gènere: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Medium… Crea una imatge de marca i comparteix els teus continguts amb els teus lectors.

Busca un assessor de confiança

Saber escriure i redactar una bona obra és clau per enganxar el lector, però per a promocionar un llibre et cal una persona que et conegui, que sàpiga realment que és allò que vol promocionar i que t’ajudi a donar-te a conèixer. Per això necessites trobar un assessor de confiança que et planifiqui una estratègia de màrqueting orientada al teu objectiu.

 

A Soroll de Fons Comunicació som especialistes en el món editorial, gràcies a la nostra experiència en el sector. Si estàs interessat a promocionar el teu llibre, tens coses interessants a dir i no saps com obrir-te pas, no saps com buscar un editor o a donar-te a conèixer a tu i a la teva obra, posa’t en contacte amb nosaltres i t’ajudarem a fer que el teu projecte es faci realitat.

Francesc Buxeda - Soroll de Fons Comunicació

NOUS PROJECTES PER A UN NOU CURS: FES EL SALT AL MÓN DIGITAL

Francesc Buxeda - Serveis de comunicació digital

Reunions, clients, incorporacions, viatges… La feina del dia a dia de la teva empresa és molt atabalada.

És setembre i has tornat a treballar després de les vacances. Un amic et va explicar que a la seva empresa han fet el pas al món online: tenen pàgina web, xarxes socials…

Des d’aleshores, t’hi vas començar a fixar més. Te n’has adonat que alguns dels teus competidors també han obert canals digitals. A tots els hi funciona i t’estàs planejant fer també el salt. Tanmateix, no tens els recursos necessaris ni l’equip de professionals adequat per gestionar-ho.

Des de Soroll de Fons tenim experiència en l’àmbit digital per acompanyar-te i dissenyar-te l’estratègia digital més apta per al teu negoci. Amb l’objectiu daconseguir rendibilitzar el màxim el teu temps i la teva inversió.

Consulta els nostres serveis i contacta’ns per assessorar-te en l’àmbit que més t’interessi:

  • Assessorament, estratègies i formació: Et donem suport per treure el màxim rendiment a través de les seves plataformes digitals. Bé sigui de manera particular o través de formacions que ens encarreguen els ajuntaments, entre d’altres.
  • Campanyes de premsa globals: Gràcies a la nostra experiència en el camp del periodisme en els principals mitjans de comunicació públics i privats del país, generem campanyes de premsa. Una estratègia que fem a través de l’organització de presentacions, notes i dossiers de premsa, clípings de premsa…
  • Màrqueting, ADS i directes en línia: Les campanyes d’ADS són un complement perfecte per guanyar audiència exponencialment. A més, a més, et permeten amortitzar la teva inversió econòmica gràcies a l’alta capacitat de segmentació de públic.
  • Informes i Auditories Social Media: Generem informes mensuals de les nostres tasques i resultats estadístics. Els repassem personalment per a reforçar les campanyes o reorientar-les. També fem auditories social media de les teves xarxes socials.
  • Generació de continguts: Dins d’aquest oceà d’informació cal ser molt imaginatius per tal que el contingut generi impacte. T’oferim crear continguts sobre qualsevol temàtica i format, professionals i creatius. Amb la finalitat de poder captar l’atenció de la teva potencial clientela.
  • Imatge de marca: La teva imatge corporativa és la teva essència. Creem logos que t’identifiquen i els dotem d’un discurs, d’una història, que els dóna sentit i que explica d’una manera clara els teus valors i beneficis.
  • Món editorial: Coneixem el món editorial com a autors i també com a responsables o col·laboradors. Et podem ajudar tant a escriure el teu llibre, com a buscar editor i a donar a conèixer la teva obra.
  • Formats audiovisuals: La nostra experiència en programes de televisió fent gairebé tots els papers de l’auca -guionista, productor, locutor o director- ens han donat una àmplia visió. Gràcies a això coneixem els diferents formats que s’utilitzen i et podem donar una empenta a generar-ne de nous.

Aconsegueix l’assessorament, la difusió o la gestió que més s’adapti a les necessitats de la teva empresa. Contacta ara amb nosaltres.

Anunci Ballena TV

APROFITA L’ESTIU, DONA A CONÈIXER LA TEVA EMPRESA A BALLENA TV

Anunci Ballena TV

Anunci Ballena TV

Promociona el teu negoci a la televisió del càmping La Ballena Alegre de Sant Pere Pescador i rendibilitza al màxim la teva inversió

 

Ballena TV es pot veure en desenes de monitors ubicats en tots els espais comuns i en el canal intern de televisió de tots els bungalous del càmping

 

 

 

Aquest estiu pots donar a conèixer el teu negoci a milers de turistes gràcies al nou servei que ofereix el càmping La Ballena Alegre: un canal intern de televisió, on les empreses es podran promocionar a través d’anuncis publicitaris.  

Ballena TV es pot veure a través dels monitors ubicats a totes les àrees comuns del càmping i també al canal intern de les televisions dels bungalous. La seva audiència mitjana és de més de 3.000 turistes diaris, arribant als 6.000 quan el càmping és ple o fins als 15.000 coincidint amb els macro esdeveniments que s’organitzen dins les seves instal·lacions: 15a Concentració Furgo Volkswagen, la Copa d’Espanya de Catamarans, el Sweet Aloha Costa Brava, F18 Catamaran Championship, el Surf Alegre Wind Surf World Cup 2018, la Triathlon Sailfish Costa Brava o el Costa Brava Fit Challenge, entre d’altres.

Tot plegat fa que els milers de turistes que visiten el càmping La Ballena Alegre es converteixin en potencials clients interessats a gaudir d’activitats alternatives vinculades a l’oci, l’esport, la moda, la cultura, la gastronomia, l’entorn natural, les tradicions, els mercats setmanals, el turisme de proximitat o d’altres serveis com ara lloguer de vehicles o taxis, tallers mecànics o ferreteries.

Et vols donar a conèixer i mostrar-te davant de milers de turistes? Anuncia’t a la Ballena TV! Contacta’ns i t’informarem de les millors opcions de publicitat o patrocini, per setmana, mes, trimestre o temporada, del tot assequibles, per a poder difondre d’una manera efectiva el vostre missatge.

Si esteu interessats a conèixer les condicions d’aquest servei, poseu-vos en contacte amb nosaltres via telèfon o mail i us informarem sense cap compromís.

Jenny Kozlow

¿QUÉ PASARÁ EL DÍA DEL PARTO?

Jenny KozlowINSCRÍBETE AL TALLER DE PREPARACIÓN DEL DÍA DEL NACIMIENTO PARA PAREJAS

Miércoles 4 de julio y viernes 6 de julio de 18h a 21h. 

 

Jenny Kozlow es Educadora y Entrenadora Perinatal, con 35 años de experiencia, y directora de La Fundación Previda, organización dedicada a mejorar los programas de educación maternal y preparación al parto a nivel mundial.

Más de 6.000 parejas y 500 profesionales de todo el mundo se han beneficiado de las nuevas herramientas pedagógicas que ella comparte en sus cursos de actualización y talleres de preparación al nacimiento.

Este taller de dos sesiones -de 6 horas en total-, está dirigido a embarazadas, también a sus parejas o acompañantes. Estos son los contenidos:

Sesión 1 – miércoles 04/07, de 18:00 a 21:00h

  • ¿Qué forma de nacer es mejor?
  • ¿Qué significa nacer naturalmente?
  • El efecto del temor en nuestro cuerpo
  • Introducción a la consciencia respiratoria
  • ¿Cuánto dura un embarazo? ¿Cuánto dura un parto?
  • Buena nutrición, buen estilo de vida
  • Ejercicios para fortalecer el abdomen y proteger la espalda
  • Anatomía del parto
  • El rol de las contracciones
  • Señales del inicio de la labor de parto
  • Primeras horas en casa, el mejor momento para ir al hospital
  • Relajación

Sesión 2 – viernes 06/07, de 18:00 a 21:00h

  • Creando un entorno de confianza en el hospital
  • Preferencias personales, intervenciones médicas y plan de parto
  • Posiciones de mayor comodidad
  • Sugerencias para ayudar al cuerpo a progresar
  • El poder del tacto, como hacer un masaje
  • Respiraciones en pareja
  • La expulsión y el primer encuentro
  • El pos parto inmediato
  • Repaso de los mensajes más importantes en la preparación
  • La visualización como herramienta de relajación
  • Cierre
Pausa para el descanso: 15 minutos, si el grupo lo acuerda.

Lugar: Centre Healthcor. C/ Mallorca 297, Barcelona.

Aforo limitado: 24 plazas por curso.

Precio: 65 € -iva incluido- por persona (6h).

INSCRÍBETE AQUÍ Y APLICA EL CUPÓN DESCUENTO:

  • Código: 20% DTO. CON PAREJA O ACOMPAÑANTE

Incluye: Carpeta con hojas de trabajo, ejemplar de la revista Padres de Hoy, listado de preguntas para el médico y certificado de asistencia.

¿QUÉ ES LA EDUCACIÓN PERINATAL?

La educación perinatal es un intercambio de herramientas entre una pareja esperando un hijo(a) y una facilitadora capacitada, con el fin de brindarles la mayor seguridad y confianza en su experiencia de embarazo, nacimiento, puerperio y crianza temprana. Más que simplemente impartir información, la educación perinatal permite un acercamiento más visible de la pareja como equipo, de los padres con su bebé, entre los participantes del curso y de la nueva familia con el equipo de salud que las atiende. Esas conexiones son fundamentales para una maternidad exitosa. La facilitadora es clave en el logro de estos objetivos.

¿QUIÉN ES JENNY KOZLOW?

Es una mentora para profesionales con vocación para enseñar y pasión para acompañar en el proceso de preparación de familias en su etapa maternal.

Educadora y Entrenadora Perinatal por ICEA (International Childbirth Education Association), con 35 años de experiencia, es directora de la Fundación Previda, autora, ex presidente de AMSEMA, La Alianza para el mejoramiento de servicios maternos y conferencista internacional. También es editora de la revista prenatal “Padres de Hoy”, una publicación que ha educado a más de un millón de embarazadas en Costa Rica y Centroamérica informando a embarazadas primigestas sobre sus derechos y su capacidad de parir sin temor.

Ha impartido formaciones, conferencias, charlas y talleres sobre Educación Perinatal en Costa Rica, Estados Unidos, México, Uruguay, Inglaterra, India, Holanda y España.

HISTORIAL ACADÉMICO

Estudios en Educación y Psicología. 1982 – 1986 Universidades San Diego – California (UCSD) y Saginaw Valley College Michigan U.S.A. Diplomado Técnico en Educación Prenatal. 1984 – 1985 ICEA – International Childbirth Education Association. *Actualización cada 4 años hasta la fecha. Certificación de Doula. 2006 – 2007 DONA International. Certificación como Entrenadora de Educación Prenatal. 2008 – 2009 ICEA – International Childbirth Education Association. Curso de Enfermedades de Transmisión Sexual. 2012 Universidad UCIMED San José – Costa Rica. Nombramiento del estatus “International Teaching Partner”. 2014 ICEA. Diplomado Técnico en Perinatal Fitness. 2014 ICEA  y  Comprehensive Fitness.