Fes la teva foto del Tour i Guanya una camiseta.

Soroll de Fons és l’encarregat de dinamitzar el Facebook del Tour de Música en Viu Llançà 2012.
En aquesta edició proposem un concurs per tal que la gent participi aportant les seves fotos.
Les quatre fotos penjades al Facebook del Tour més comentades i enllaçades pels vostres amics seran les guanyadores
En la tercera edició del Tour de música en viu Llançà 2013 us animem a participar al concurs de fotografia dels concerts. Es tracta de penjar al http://www.facebook.com/tourmusicaenviu les millors fotografies que tingueu, les més divertides i originals, relacionades amb les vostres experiències en els concerts del Tour.
Vosaltres decidiu els quatre guanyadors
Les quatre fotografies més comentades i enllaçades seran les guanyadores del concurs. Per tant, un cop les hagueu penjat al Facebook us animen a compartir-les amb els vostres amics i demanar-los que les valorin.
No es tracta doncs que pengeu moltes fotos, si no que aconseguiu que siguin les més populars, comentades i enllaçades, entre els seguidors del Facebook. Per això cal que les imatges siguin les més divertides i originals. 
El dilluns 10 de desembre, un cop finalitzada l’edició d’enguany, farem el recompte de comentaris i enllaços de totes les fotos participants i les quatre imatges més populars seran premiades amb una samarreta i xapes del Tour, que us enviarem al vostre domicili.

Aquest Octubre s’inaugura Empordà Divinum

L’ebotiga de vins, productes gourmet i enoturisme de l’Empordà, organitza un sorteig entre els seus seguidors a Facebook i Twitter.   
La segona quinzena d’octubre s’inaugurarà l’ebotiga Empordà Divinum, un portal de referència de vins, productes gourmet, informació, ofertes i avantatges relacionats amb el potencial cultural i turístic de l’Empordà. 
Empordà Divinum neix de la col·laboració entre professionals, fills d’aquesta terra, que han unit la seva experiència en el món de la distribució de productes autòctons i la comunicació social media creant i dinamitzant plataformes i continguts a la xarxa.   
Sorteig d’un lot de vins entre els seguidors de les xarxes socials 
Per anar fent boca, Empordà Divinum proposa un sorteig d’alguns dels vins més representatius de la zona per a tothom que es faci seguidor del seu Facebook i Twitter. L’anunci del guanyador d’aquest premi es donarà a conèixer coincidint amb la inauguració de l’ebotiga a finals d’octubre.
Participa al sorteig entrant al Facebook i/o al Twitter
Soroll de Fons estem molt contents de col·laborar en aquest projecte tan especial.

Tertúlia a Generació Digital (Cat Ràdio)

Aquest dissabte 1 de setembre de 2012, a les 16 h participo a la tertúlia del programa de Catalunya Ràdio, Generació Digital, que condueix Jordi Sellas.
Generació Digital és un programa que parla del món digital des de diversos aspectes. Els agraeixo molt aquesta invitació a una tertúlia amb diversos especialistes de diferents àmbits del món digital.
Si voleu seguir el programa en directe, només cal entrar en el següent enllaç:

SOROLL DE FONS, 2 anys de bon servei al millor preu

Qui no aprofiti l’oportunitat de donar-se a conèixer a través d’Internet és perquè no vol! Ja no hi ha més excuses i com més aviat hi siguis present més beneficis en trauràs tu, la teva marca o el teu producte… En aquests dos anys acabats de fer, a Soroll de Fons Comunicació Social Media ens hem especialitzat en donar els millors serveis als preus més assequibles. No tenim secrets, simplement hem sabut integrar experiència, formació i imaginació a favors d’uns clients que obtenen els millors resultats aprofitant tots els recursos que ofereix el Social Media
Tothom pot gaudir d’aquests serveis… Si s’ha confiat en nosaltres per crear la plataforma web i les xarxes socials de la periodista Julia Otero, aconseguint més de 4 mil seguidors actius a Facebook i 120 mil a Twitter; si en Guardiola ha recitat Martí i Pol en una campanya al Youtube amb més de 100 mil visites acumulades; si l’Agrupació Barça Jugadors ens ha confiat la difusió via vídeos d’actes solidaris i l’emblemàtic 50è sopar de Nadal… Si hem dut la difusió online del Tour de Música en Viu de Llançà, l’estratègia de comunicació i màrqueting d’editorials i els butlletins informatius del distribuïdor de vins més important de l’Empordà… Què no podem fer per tu? 
Són dos anys d’experiència acumulada, de créixer amb els qui han cregut amb nosaltres, de confiança per compartir i aprofitar… No hi ha pressupost petit ni objectiu inabastable… No hi ha mai un no, si no una solució per tots els projectes. 
La filosofia que ens inspira és TOT ÉS POSSIBLE, o gairebé, i nosaltres t’acompanyarem per fer-ho realitat.

Oportunitats 2.0

L’experiència de donar una classe com a professor convidat, en un entorn acadèmic d’alumnes joves i formats en comunicació, em genera sempre sensacions ambivalents, d’excitació i de respecte. Donant per fet que l’auditori reaccionarà positivament i interactuarà davant de continguts pràctics reals i d’explicacions mesuradament entretingudes, un dels al·licients és aprendre dels meus interlocutors.

L’excitació, filla del repte, es manifesta en el mateix moment de la proposta dels responsables i s’allarga fins al moment del contacte directe amb els assistents. Intento defugir de prejudicis, fer un ràpid sondeig al alumnes buscant afinitats amb el tema a exposar i fer més útils el meus coneixements. Comunicar, és primer escoltar, bàsic també a l’online, per després poder fer-se entendre.

Tots els alumes, en edat de tenir feina, tenen vinculació amb alguna xarxa social, la majoria a nivell d’usuari per distreure’s i/o mantindre el contacte amb el país d’origen. Només dos, d’una quinzena, comparteixen un bloc i fan, sense ser-ne prou conscients, una bàsica dinamització. Pel que fa a l’ús de les xarxes, en general són reservats en allò que publiquen i els importa la repercussió que pugui tenir fins al punt de mostrar-se crítics contra el sistema, no interactuar i simplement seguir, observar… xafardejar. Generar consciència al respecte de la potencialitat de l’eina a nivell professional i dels canvi d’actitud que això representa, és una de les principals motivacions d’acceptar aquestes xerrades. La segona, i no menys important, és explicar que dins la xarxa, malgrat que com a fora tothom és condicionat per reclams de tota mena, tenim l’oportunitat de ser escoltats i fer-nos valer, de ser Davids davant de Goliats.

El respecte, cosí germà de la prevenció, em fa mantenir prou alerta davant d’intervencions que demanen el millor d’un mateix… Per exemple, haver de respondre com diferenciar la pròpia identitat personal de la professional a la xarxa; de si s’ha de triar; o si mantenir les dues té més avantatges o més inconvenients. És en aquests moments quan cal tirar d’experiències i confessar que jo he decidit fer una tria. Em poso d’exemple: conversió d’incrèdul usuari a fervent creient des que li vaig trobar el sentit pràctic de convertir-ho en una professió.

I, al final, mitja hora més tard d’allò acordat, m’acomiado amb la sensació que hi haguéssim pogut estar una estoneta més comentant el potencial de la xarxa, els canvis que això provoca a l’hora de relacionar-se laboralment, els nínxols de mercat o les eines que fan més fàcil la vida a un Community Manager.

Surto satisfet perquè crec que han entès que, sigui quina sigui l’opció laboral que els esperi, hauran de ser competents en gestió i difusió de continguts 2.0 i en tots els àmbits de la Comunicació Social Media, perquè com més aviat s’hi posin més aviat apareixeran les oportunitats.

Julia Otero supera els 3.000 seguidors a Facebook

El Facebook de la periodista Julia Otero, productora executiva de Somos.Som, ha superat els 3.000 seguidors quan encara no s’ha complert l’any de la seva creació.

Aquesta plataforma social, assessorada i gestionada estratègicament per Soroll de Fons, ha consolidat un contingut editorial de qualitat i s’ha convertit en el punt de referència informativa que permet als seguidors de la pàgina consultar i opinar sobre les novetats generades per la periodista i la seva productora audiovisual Somos.Som. Així mateix, l’èxit de la dinamització del Facebook ha contribuït a l’augment de visites del web www.somosom.com
Optimitzar l’ús de les Xarxes Socials permet fidelitzar una audiència i tenir contacte directe amb els usuaris. Generar continguts de qualitat i dinamitzar-los de forma adequada i planificada, és bàsic per aconseguir l’activitat desitjada i l’empatia dels seguidors.
No perdre oportunitats a Internet
Per a Soroll de Fons, especialistes en Comunicació Social Media, posar en marxa les Xarxes Socials dels nostres clients és tot un repte… I planificar i orientar l’optimització dels beneficis que en poden treure les marques, ja siguin empreses o persones físiques, tota una vocació.

Vols vendre per Internet?

Si tens un negoci i t’estàs plantejant fer el salt a Internet, segur que et sorgeixen un munt de dubtes. Soroll de Fons, comunicació social media, t’ofereix un servei d’assessorament, guiatge i/o gestió per fer-te més fàcil donar aquest pas.
D’una banda t’oferim assessorament en l’elecció del sistema més convenient i que s’adapti millor al teu producte i negoci, ja que el mercat ofereix múltiples possibilitats d’eCommerce o botigues online amb Open Source (Prestashop, Magento, OsCommerce, WordPress…).
A més, un cop valorada i triada la millor opció, a Soroll de Fons també t’oferim la possibilitat de crear la botiga online personalitzant tant l’estructura com el disseny en funció de les necessitats de la teva empresa.
Així mateix, et proposem el servei de gestió dels continguts i del catàleg de la botiga online, i del social media, aplicant estratègies de venta i màrqueting a la xarxa per aconseguir una correcte dinamització dels productes… Fent-los més atractius i optimitzant el posicionament als cercadors aconseguirem captar el màxim de visites i, per tant, generar més possibilitats de venta.
En definitiva, a Soroll de Fons t’oferim entrar amb coneixement i seguretat al món de l’eCommerce a través dels nostres serveis d’assessorament, creació i gestió de la botiga online. Una solució integral i econòmica, adaptada a les teves necessitats.

Si en vols més informació, posa’t en contacte amb nosaltres sense cap compromís

Valoració molt positiva del Tour de Música en Viu

L’Ajuntament de Llançà valora molt positivament l’edició d’enguany del Tour de Música en Viu.
Segons publica el setmanari Hora Nova, << la segona edició del Tour ha atret molta més gent que la primera gràcies a la gran difusió que n’han fet els mitjans de comunicació, donant suport en tot moment a l’esdeveniment. Un èxit que també han destacat els propietaris dels 13 locals que han vist com el festival ha estat un incentiu de cara al públic; també per els grups que han pogut presentar en viu les seves creacions i per el públic que ha participat d’una manera entusiasta en tots els concerts que s’han fet tant a port com a la vila. Es per aquest motiu que des de l’organització ja s’ha posat fil a l’agulla per preparar una tercera edició del Tour amb l’objectiu de trobar patrocinadors per contribuir a millorar encara més aquests resultats. >>
Soroll de Fons ha treballat en la difusió del Tour de Música en Viu en estreta i positiva col·laboració amb l’Ajuntament de Llançà. Ens hem fet càrrec de la comunicació 2.0 del festival a través de les Xarxes Socials amb la creació d’una pàgina específica al Facebook. Una iniciativa que ha permès obrir un nou canal d’interacció tant amb els locals, com amb els grups i el públic assistent. A més, també hem col·laborat en la gestió de les relacions amb els mitjans de comunicació, fet que ha generat que TV3, per exemple, emetés un reportatge del festival en el TN Comarques.
És per aquest motiu que ens sentim molt satisfets d’haver tingut l’oportunitat de contribuir en l’èxit de públic i de difusió d’un festival, el Tour de Música en Viu de Llançà, que té molt futur.

Èxit de la campanya Guardiola 2.0 creada per SorolldeFons i Aureacolor

Soroll de Fons – La campanya 2.0 del videoclip del llibre/cd Tribut de sorra i fulles d’Editorial Mediterrània on apareix l’entrenador del Barça, Josep Guardiola, ha desbordat tots els pronòstics i EN 5 DIES ja ha assolit pràcticament 40 MIL VISITES a la xarxa comptabilitzant només el canal Youtube creat expressament per al nostre client, el del web del llibre i el del nostre soci Aureacolor.

A tot això, cal comptabilitzar l’abast global i viralització a les xarxes socials d’aquest producte i també la magnífica acceptació mediàtica que ha tingut en premsa, ràdio i televisió d’abast nacional i internacional, que a més de fer-se ressò de la notícia han enllaçat el videoclip als seus webs per poder-lo mostrar, la qual cosa ha multiplicat les seves visites.
Un mes de feina:
Després d’un mes de feina el dimecres 14 de desembre vam donar el tret de sortida a la campanya promocional del llibre TRIBUT DE SORRA I FULLES a Miquel Martí i Pol, d’Editorial Mediterrània, que inclou un CD amb 14 poesies musicades, una de les quals del grup Mokodude amb la col·laboració de l’entrenador del F.C. Barcelona, Josep Guardiola.
El punt fort de l’estratègia promocional va ser la creació d’un videoclip “orgànic”, encarregat als nostres amics, socis i excel·lents professionals d’Aureacolor, utilitzant la base musical del tema “L’hoste insòlit”, les fotografies inèdites de la sessió de gravació fetes pel mateix autor del llibre, Àlex Carmona, i el treball d’estudi d’Aureacolor amb imatges creades per l’ocasió. El resultat va ser una petita joia, una valuosa obra d’art de la poesia visual. Moltes hores d’esforç que han valgut la pena.

Més informació sobre la promoció estratègica d’aquest producte a:
notícia: Soroll de Fons crea la campanya 2.0 vídeo Guardiola

Soroll de Fons crea la campanya 2.0 del vídeo on recita Josep Guardiola

Soroll de Fons crea la campanya 2.0 de promoció del videoclip de Guardiola per l’Editorial Mediterrània amb el suport d’Aureacolor.

Després d’un mes de feina, hem donat el tret de sortida a la campanya promocional del llibre TRIBUT DE SORRA I FULLES a Miquel Martí i Pol, d’Editorial Mediterrània, que inclou un CD amb 14 poesies musicades, una de les quals, amb la col·laboració de l’entrenador del F.C. Barcelona Josep Guardiola.

El punt fort de l’estratègia promocional ha estat la creació d’un videoclip “orgànic”, encarregat als nostres amics, socis i excel·lents professionals d’Aureacolor, utilitzant la base musical del tema que interpreten Mokodude i Josep Guardiola, les fotografies inèdites de la sessió de gravació del mateix autor del llibre Àlex Carmona i imatges creades per l’ocasió. El resultat és una petita joia, una valuosa obra d’art que podeu visionar aquí mateix al menú Booktrailers. Són moltes hores d’esforç que han valgut la pena.
I amb aquest contingut, un dels nostres Booktrailers més preuats, de gran valor estètic i documental, hem dissenyat el timming de presentació mediàtica apostant molt fort pels recursos de difusió que ens ofereixen les plataformes virtuals, que hem combinat també amb el màrqueting més tradicional.
En aquest sentit, hem decidit emetre el videoclip exclusivament per Internet a través del web i el canal Youtube d’Editorial Mediterrània, i vincular-lo també al seu Facebook. En paral·lel hem creat un codi QR que hem col·locat a la contraportada i en els punts de llibre perquè es pugui visionar a través dels dispositius mòbils.
Optimitzant al màxim aquest recursos i comptant també amb la presentació en societat del llibre, hem optat per crear un calendari de difusió de tots aquests elements per mantenir la tensió i generar expectació durant tres setmanes. En la primera, s’ha enviat una nota de premsa per anunciar que una setmana després, s’estrenarà a la xarxa el videoclip. El QR inclòs a la nota redirecciona al web de l’editorial. Al cap de dues hores de ser enviada, la notícia té un ressò sense precedents i desenes de mitjans analògics i digitals ja en parlen. 
El següent punt de l’estratègia és estrenar el videoclip a la xarxa la segona setmana per generar un munt de visites a les plataformes de l’editorial i que les televisions i les ràdios n’emetin el contingut. Finalment, això ens du a la presentació del llibre la tercera setmana amb un elevat nivell de coneixement popular per aconseguir que l’acte es converteixi en una gran festa.
Com a conclusió final, podem dir que hem aconseguit els objectius bàsics proposats des d’un inici: fer conèixer l’existència del producte d’una manera econòmica i eficaç per el client i, a l’hora, reforçar la seva imatge associant-la a productes de qualitat i a l’aposta per la modernitat que implica la Comunicació Social Media. 

Pots veure el vídeo Tribut de Sorra i Fulles amb Josep Guardiola

Para la correcta visualización, debe aceptar las cookies.