03-Busques clients-blog

L’estratègia de captació del nostre públic objetiu

L’ESTRATÈGIA DE CAPTACIÓ DEL NOSTRE PÚBLIC OBJECTIU, per Isaac Buxeda i Aliu

La planificació i estratègia de totes les accions comunicatives tenen un objectiu en comú, i és la d’aconseguir més vendes, clients o una major reputació de la nostra marca (personal i/o d’empresa).

És per això que és cabdal fer ús de les Xarxes Socials i/o web, i totes les accions comunicatives on i off line de forma estratègica amb l’objectiu d’arribar al nostre públic objectiu de forma correcta i eficaç.

El nostre equip t’ofereix aconseguir arribar a aquest públic que t’interessa, a partir de la planificació inicial, fent un estudi acurat dels objectius que volem aconseguir, fent ús de les estratègies d’embut de vendes, amb la combinació de la publicitat a Facebook Ads (la més efectiva i amb menor cost) i la captació de dades a partir de les pàgines d’aterratge (Landing Pages) i la combinació de formularis, entre altres possibles accions.

L’estratègia també implica per disposar d’un contingut de màxima qualitat, utilitzant paraules claus, imatges que sedueixin, i un discurs adaptat al canal que volem utilitzar.

Així mateix, tota aquesta estratègia serà avaluada constantment, analitzant els resultats aconseguits i modificant l’estratègia si cal per aconseguir sempre els millors resultats.

Et podem ajudar en tota aquesta estratègia i ens pots fer qualsevol consulta per orientar-te sense cap compromís.