APRÈN DE L’ESTIU PER APROFITAR EL NADAL

Després d’aquest estiu les empreses, sobretot les del sector turístic, es divideixen entre les que han salvat els mobles i les que hauran de tancar.

He estat treballant molt de prop acompanyant clients en aquesta travessia del desert que ha estat la temporada de les temporades i, a part de felicitar-los perquè els hi han posat tots els entrebancs haguts i per haver, puc concloure que aquells que han salvat els mobles és perquè tenen una trajectòria sòlida d’anys fent les coses bé.

Fer les coses bé és molt fàcil de dir però molt difícil de fer.

I quines són a parer meu les diferències entre les empreses que podran encarar la temporada de Nadal i les que no hi arribaran?

1.- Les que treballen amb sentit comú

2.- Les que saben mirar-se des de fora

3.- Les que estan disposades a innovar

4.- Les que planifiquen estratègicament a curt i a llarg

5.- Les que saben delegar

6.- Les que analitzen els resultats

7.- Les que escolten als clients

8.- Les que no perden els orígens

9.- Les que es formen

10.- Les que no perden la il·lusió

En temps de crisi fer-se aquestes preguntes i respondre amb sinceritat és la diferència que ens fa avançar.

SI VOLS QUE TREBALLEM PLEGATS AQUESTS DEU PUNTS ET CONVIDO A UN ASSESSORAMENT EXPRÉS D’UNA HORA PER 1€*

INSCRIU-TE

*DIA I HORA: Cada dia d’aquest setembre de 2020 de 8:00 a 9:00, online.