Soroll de Fons dinamitza el Tour de Música en Viu de Llançà

Durant dues setmanes es podrà gaudir de 14 concerts en 7 locals diferents

Després de l’èxit obtingut el 2011, l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Llançà ha consolidat un projecte que neix de la necessitat de fomentar l’oci nocturn en el municipi, fora de la temporada turística i del període en què es concentren la majoria d’esdeveniments musicals de l’Empordà. A més, volem promocionar i donar una empenta als grups musicals empordanesos i gironins en general.

– Concerts i locals

Enguany, hi haurà un cartell millorat, en relació a altres edicions, per tal de potenciar el Tour i dotar-lo de prestigi dins els circuits musicals. L’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Llançà treballa conjuntament amb Empordà Music, coordinant i programant una proposta musical atractiva i diversa per a tots els gustos. Així, en aquesta edició es podrà gaudir de Rumba, Rock, Pop, Ska, Reggae, Folk, Jazz, Grunge Progressiu en un format més acústic i de més proximitat amb el públic.

14 Concerts: Dirty Jobs, Los Eventuales, Último Veneno, Bananna Beach, Steven Munar & The Miracle Band, Rumba Tramuntana, Sabrina de la Torre, Vértebra, dj Marc Ferrer, Jordi Rubau, Laia Vehí, Poker, Los Sacarumbas, Pinocchio i Removida.

L’organització ha assolit crear un circuit de concerts musicals blancs que dins l’entorn on es mou significa tenir la màxima cobertura dels artistes referent a la Seguretat Social. Aquest fet malauradament no és gens habitual dins les diferents actuacions musicals en locals petits i que es desenvolupen a la zona.

7 Locals: Bar Glops, Voramar, Llançà Port, Bar El Carajillo, El Floc, Planetarium i Discoteca Cuasar. Cal destacar l’estreta col·laboració d’aquests negocis, junt amb l’Ajuntament, per assolir l’èxit en aquest projecte.

Programació: http://www.llanca.cat/web/?p=3708

– Concurs de fotografia a www.facebook.com/tourmusicaenviu 

Aprofitant la complicitat que s’estableix a les xarxes socials amb els locals, els grups i el públic dels concerts, hem creat un concurs de fotografia al Facebook del Tour per sortejar els elements de merchandising, bàsicament samarretes i xapes  commemoratives, que s’han creat especialment per aquesta edició.

Tots els participants hauran de penjar al Facebook del Tour les millors fotografies de l’experiència del Tour, les més divertides i originals, i fer que els amics les comentin i les enllaçin. Les quatre imatges més populars en aquesta xarxa social guanyaran una samarreta i xapes.