MÉS DE 250 INPUTS PROMOCIONALS EN EL NOU DOSSIER DE PREMSA 2019 DEL MUEC BCN

Un any més hem presentat al Museu Etnològic i de les Cultures del Món, MUEC BCN, el dossier de premsa del 2019, que recull el resultat de la col·laboració que hi mantenim en la recerca de suports promocionals per a donar a conèixer les exposicions i les activitats que es realitzen a les seves dues seus de Montcada i el Parc de Montjuïc a Barcelona.

Més de 250 inputs promocionals durant l’any, vinculats a 18 campanyes del museu, fruit d’un treball de disseny estratègic per a comunicar d’una manera transversal, crossmedia. L’objectiu ha estat arribar al públic potencial del museu, principalment familiar i especialitzat, a través d’anuncis publicitaris, articles i entrevistes, difosos a diaris i revistes especialitzades, portals informatius generalistes i especialitzats, plataformes socials, butlletins informatius i suports visuals en transports públics.

El resultat és la presència sistematitzada d’impactes promocionals gairebé diaris en una multiplicitat de suports que han garantit la difusió permanent de les propostes que ha realitzat el museu durant el 2019.

Un any més agraïm la confiança que els responsables del Museu Etnològic i de les Cultures del Món han dipositat en Soroll de Fons Comunicació per a gestionar conjuntament les promocions de premsa.