Autònoms i empreses, aprofiteu el canvi de paradigma!

Abans de res, m’agradaria clarificar que vull dir quan dic “crisi” i quan us proposo que ho “aprofiteu”…
Aquesta que patim ara no és una “crisi normal”, una “crisi econòmica”, una “crisi de valors” o una típica “crisi cíclica”. És més aviat una “crisi vital”, una “crisi de consciència”, una crisi de fi de cicle, de canvi de paradigma, una purga planetària -per dir-ho d’una manera grandiloqüent i pel·liculera-, l’evidència de la qual, vulguem o no, farà que res no torni a ser com era. Ara tocarà a-prendre consciència per anar creant entre tots una nova normalitat que no ens aboqui a una “crisi definitiva”.
Perquè el sotrac és tan devastador, ens supera tant, i hi ha tantes persones que ens han deixat i que ens deixaran, que per força hem viscut desfilant dies i setmanes de la incredulitat més infantil a la realitat més crua i dolorosa.
I ara, on som ara? Ara som aterrant en un moment de no res, llepant-nos les ferides, alguns desorientats o emprenyats, o les dues coses, fent inventari, en fase de resignació o d’acceptació. Però, cadascú al seu ritme, és també un bon moment per alçar el cap, mirar endavant i projectar-nos, havent llegit bé el que està passant i imaginant les oportunitats que tota crisi comporta.
Què hem de fer els autònoms i les empreses?
Des d’un punt de vista comunicatiu, ha estat interessant veure com des del primer dia de confinament fins passat gairebé una setmana, tot el món laboral s’ha quedat aturat, diria que gairebé congelat. De mica en mica, han anat apareixent a les plataformes socials de les empreses i entitats, referències a la problemàtica, totes similars -com si tothom s’espiés-, referides al manteniment dels serveis amb l’objectiu de tranquil·litzar els clients. La paraula teletreball apareix per primer cop massivament, com a solució, com a garantia de bon servei, de proximitat, d’atenció personalitzada, però amb missatges despersonalitzats. Fins que ha arribat al moment en què no hi ha hagut més remei que començar a explicar quin ha estat el recompte de tot allò que se’ns ha quedat pel camí i amb quins recursos comptem per encarar la nova situació per oferir un servei adaptat a la nova realitat.
I és en aquest moment quan la paraula “comunicar” adquireix tota la seva dimensió. Quan forçats per la situació hem començat a fer-ho orientant bé el missatge. I per un moment, fins i tot, ha passat a tenir més importància informar correctament que no pas produir… I m’explicaré!
Aquests dies de confinament assessoro els clients sobre com i què comunicar en un temps de crisi que ens ha superat a tots, jo inclòs. Ens queda ben clar que, primer de tot, no podem seguir comunicant com abans. I, en segon lloc, que per poder comunicar de nou, ens hem d’aturar un moment a pensar i, sobretot, a rebre ímputs externs.
És a dir, ens hem adonat que el sentit comú ens porta del màrqueting de continguts al màrqueting humà. Dit d’una manera més senzilla, hem passat de comunicar com a empreses a comunicar com a persones. Per això, la meva proposta ha estat una cosa tan senzilla com agafar el telèfon, trucar a clients, proveïdors, col·laboradors… i preguntar simplement “què tal, com esteu?”. La mateixa pregunta que li faria a un familiar o a un amic.
Saber quines són les necessitats de l’altre i posar-se a la seva disposició, és la base de la comunicació en temps de crisi. Tan obvi i tan potent.
I aquesta acció senzilla, ens dona moltes pistes de quina és l’orientació que haurà de prendre el nostre negoci en un moment en què, com deia abans, res tornarà a ser igual per a ningú i, com a conseqüència, per a les nostres empreses i llocs de treball.
Un dels exemples més evidents és que el teletreball ha entrat per la finestra de casa nostra com una bufetada d’aire fresc i s’ha hagut d’encaixar com a un mal menor. Ha calgut crear un espai i un temps específic on ubicar-lo tant físic com mental; ha calgut formació, eines i paciència per rendir en condicions; i han calgut estratègies per relacionar-nos laboralment i conciliar-nos amb la família.
I tot plegat, que en molts casos s’ha viscut com una tragèdia grega, és en si mateix part de la solució al ritme consumista desbocat que ens hem permès fins ara i a l’orientació que hem de prendre humanament i laboralment.
En més de 10 anys oferint serveis de comunicació, recordo només un moment similar d’obertura de mires i presa de consciència -que va del 2011 al 2014-, que és quan tothom entén que les plataformes socials són una eina útil per a promocionar el seu negoci. I que com explico sovint, som amos del nostre propi “grup de comunicació” i que estem en disposició de competir a tots els nivells, perquè la imaginació no entén d’impossibles…
Doncs ara, en només dues setmanes, tothom ha obert els ulls, ha pres consciència, ha comprovat que treballar des de casa pot ser igual de vàlid o millor que fer-ho des de la feina. Ho han entès els directius i els treballadors, ho ha entès els proveïdors i els col·laboradors i, sobretot, ho han entès els clients i els consumidors. Tothom ha ampliat el camp de visió.
I no és això un canvi de paradigma?
No creieu que és un bon moment per aturar-se, deixar de continuar funcionant com autòmats i començar a pensar en quines oportunitats personals i professionals ens prepara el futur immediat. Si res tornarà a la normalitat que coneixem, quin sentit té continuar fent el mateix?
De moment, només us proposo que alceu la vista, que mireu amb distància com de gran s’ha fet el nou terreny de joc, que imagineu quin pot ser el vostre nou rol, què penseu a què voleu jugar i que marqueu vosaltres les regles.
APROFITA EL CANVI DE PARADIGMA I COMUNICA AMB NOVES EINES: LES BUTXACATV
Gràcies a la credibilitat que guanyen les noves eines hem ideat, produït i coordinat el cicle online i en directe “Dialoguem sobre Responsabilitat Social en temps de crisi” de la Càtedra RSU de la UdG.
Les ButxacaTV són una manera professional i directe d’ampliar els nostres canals de comunicació per mostrar directament qui som, què fem i què oferim.
La credibilitat que estan guanyant les eines de comunicació basades en el concepte videoconferència a través de les quals es governen països, s’organitzen empreses o ens relacionem amb familiars i amics, obre un ventall de possibilitats en el món de la comunicació basades en els formats tradicionals televisius.
Hem aprofitant el context i aquestes eines, cada cop més potents i amb més recursos de realització, per oferir un nou servei que amplia les plataformes socials de tothom, particulars, autònoms, empreses o entitats.
Exemples:
Dialoguem sobre Responsabilitat Social en temps de crisi, El Catalitzador i Virus Popular
Tres propostes clares que van dirigides en aquest sentit són el cicle de conferències “Dialoguem…” de la Càtedra de RSU de la Universitat de Girona, el programa d’entrevistes El Catalitzador i el projecte cultural Virus Popular.
L’anul·lació dels berenars tertúlia presencials que venia oferint periòdicament la Càtedra és l’origen de la necessitat de continuar oferint un espai de reflexió sobre Responsabilitat Social. En aquest cas la resposta que hem ofert ha estat la d’organitzar un cicle de diàlegs online i en directe amb personalitats destacades amb l’objectiu que reflexionin sobre com afecta la situació de crisi actual en el seu àmbit professional.
El vehicle a través del qual se sustenta aquest cicle són el que anomenem ButxacaTV, plataformes professionalitzades de videoconferències que permeten una realització similar a les de les televisions i, per tant, gaudir de formats com ara entrevistes, debats, presentacions, concursos, però també formacions o tallers.
En el cas d’aquest cicle, el servei que oferim a la Càtedra és global, i va des de la proposta i estratègia per reforçar la imatge de marca, l’assessorament i producció dels continguts, l’adaptació i creació de la imatge gràfica de l’eina, la coordinació i conducció de l’esdeveniment -transmès en directe per Facebook, YouTube i el web de la Càtedra- i la campanya de comunicació per donar a conèixer el cicle.
El Catalitzador
És un programa amb un format d’entrevistes personals via online i en directe pel Facebook i el YouTube de Soroll de Fons Comunicació. L’objectiu és reforçar la imatge de marca www.francescbuxeda.cat generant continguts d’interès i de valor que captin l’atenció tant per les temàtiques que es tracten com pel format. Un exemple, en primera persona, de com utilitzar aquests continguts com a promoció pròpia per generar interès perquè els potencials clients vulguin tenir la seva pròpia ButxacaTV.
Virus Popular
Es tracta d’una iniciativa engegada per professionals vinculats a la cultura popular des de diferents vessants amb l’objectiu de cobrir el buit d’oferta que ha generat l’anul·lació de tots els actes festius al carrer a conseqüència de l’estat d’alarma.
Capgirant la situació i aprofitant el confinament i les noves eines a favor, s’han generat entrevistes a representants de la cultura popular via videoconferència que s’emeten diàriament a les 22:00 pel canal YouTube, amb el suport de les plataformes socials www.viruspopular.cat, Facebook, Twitter i Instagram.
Un nou model comunicatiu que parteix de la iniciativa popular, aprofitant els recursos que es tenen a l’abast, creant nous formats que només tenen la imaginació com a límit.
Una oportunitat a l’abast de tothom
En aquest moment de canvi, de crisi però també d’oportunitats, ens agrada aportar llum i acompanyar a tothom qui vulgui aprofitar aquests nous canals i formats comunicatius, amb l’objectiu de recolzar i ajudar a donar a conèixer tant projectes incipients com consolidats.
Si necessites més informació, més concreta pel teu cas, contacta amb nosaltres. També pots consultar aquest article sobre “Comunicar en temps de crisi” o aquests vídeos del taller sobre la mateixa t’emàtica.
CINC VIDEOS RESUM DEL TALLER “COMUNICACIÓ I TELETREBALL EN TEMPS DE CRISI”
Hem passat de comunicar com a empreses a comunicar com a persones
Saber quines són les necessitats de l’altre i posar-se a la seva disposició, és la base de la comunicació en temps de crisi.
/////
TALLER ONLINE especialment dirigit a #autònoms i #empreses que vulguin #aprofitar les #oportunitats que s’obren en el nou #paradigma generat per la situació de #crisi actual.
Si som conscients que res tornarà a ser com abans, no té sentit #comunicar com ho hem fet fins ara o #teletreballar sense esprémer al màxim el seu #potencial.
Us recomano aquest article per si voleu més informació de context: COMUNICAR EN TEMPS DE CRISI
/////
CINC CÀPSULES QUE RESUMEIXEN ELS PUNTS MÉS ESSENCIALS DEL TALLER
CAPÍTOL 1 – PER QUÈ AQUEST TALLER?
CAPÍTOL 2 – EL NOU PARADIGMA
CAPÍTOL 3 – COM PROJECTAR-NOS EN EL NOU PARADIGMA?
CAPÍTOL 4 – COM VEURE-HO COM UNA OPORTUNITAT?
CAPÍTOL 5 – APORTACIONS I DEBAT
COMUNICAR EN TEMPS DE CRISI
Autònoms i empreses, aprofiteu el canvi de paradigma!
Abans de res, m’agradaria clarificar que vull dir quan dic “crisi” i quan us proposo que ho “aprofiteu”…
Aquesta que patim ara no és una “crisi normal”, una “crisi econòmica”, una “crisi de valors” o una típica “crisi cíclica”. És més aviat una “crisi vital”, una “crisi de consciència”, una crisi de fi de cicle, de canvi de paradigma, una purga planetària -per dir-ho d’una manera grandiloqüent i pel·liculera-, l’evidència de la qual, vulguem o no, farà que res no torni a ser com era. Ara tocarà a-prendre consciència per anar creant entre tots una nova normalitat que no ens aboqui a una “crisi definitiva”.
Perquè el sotrac és tan devastador, ens supera tant, i hi ha tantes persones que ens han deixat i que ens deixaran, que per força hem viscut desfilant dies i setmanes de la incredulitat més infantil a la realitat més crua i dolorosa.
I ara, on som ara? Ara som aterrant en un moment de no res, llepant-nos les ferides, alguns desorientats o emprenyats, o les dues coses, fent inventari, en fase de resignació o d’acceptació. Però, cadascú al seu ritme, és també un bon moment per alçar el cap, mirar endavant i projectar-nos, havent llegit bé el que està passant i imaginant les oportunitats que tota crisi comporta.
Què hem de fer els autònoms i les empreses?
Des d’un punt de vista comunicatiu, ha estat interessant veure com des del primer dia de confinament fins passat gairebé una setmana, tot el món laboral s’ha quedat aturat, diria que gairebé congelat. De mica en mica, han anat apareixent a les plataformes socials de les empreses i entitats, referències a la problemàtica, totes similars -com si tothom s’espiés-, referides al manteniment dels serveis amb l’objectiu de tranquil·litzar els clients. La paraula teletreball apareix per primer cop massivament, com a solució, com a garantia de bon servei, de proximitat, d’atenció personalitzada, però amb missatges despersonalitzats. Fins que ha arribat al moment en què no hi ha hagut més remei que començar a explicar quin ha estat el recompte de tot allò que se’ns ha quedat pel camí i amb quins recursos comptem per encarar la nova situació per oferir un servei adaptat a la nova realitat.
I és en aquest moment quan la paraula “comunicar” adquireix tota la seva dimensió. Quan forçats per la situació hem començat a fer-ho orientant bé el missatge. I per un moment, fins i tot, ha passat a tenir més importància informar correctament que no pas produir… I m’explicaré!
Aquests dies de confinament assessoro els clients sobre com i què comunicar en un temps de crisi que ens ha superat a tots, jo inclòs. Ens queda ben clar que, primer de tot, no podem seguir comunicant com abans. I, en segon lloc, que per poder comunicar de nou, ens hem d’aturar un moment a pensar i, sobretot, a rebre ímputs externs.
És a dir, ens hem adonat que el sentit comú ens porta del màrqueting de continguts al màrqueting humà. Dit d’una manera més senzilla, hem passat de comunicar com a empreses a comunicar com a persones. Per això, la meva proposta ha estat una cosa tan senzilla com agafar el telèfon, trucar a clients, proveïdors, col·laboradors… i preguntar simplement “què tal, com esteu?”. La mateixa pregunta que li faria a un familiar o a un amic.
Saber quines són les necessitats de l’altre i posar-se a la seva disposició, és la base de la comunicació en temps de crisi. Tan obvi i tan potent.
I aquesta acció senzilla, ens dona moltes pistes de quina és l’orientació que haurà de prendre el nostre negoci en un moment en què, com deia abans, res tornarà a ser igual per a ningú i, com a conseqüència, per a les nostres empreses i llocs de treball.
Un dels exemples més evidents és que el teletreball ha entrat per la finestra de casa nostra com una bufetada d’aire fresc i s’ha hagut d’encaixar com a un mal menor. Ha calgut crear un espai i un temps específic on ubicar-lo tant físic com mental; ha calgut formació, eines i paciència per rendir en condicions; i han calgut estratègies per relacionar-nos laboralment i conciliar-nos amb la família.
I tot plegat, que en molts casos s’ha viscut com una tragèdia grega, és en si mateix part de la solució al ritme consumista desbocat que ens hem permès fins ara i a l’orientació que hem de prendre humanament i laboralment.
En més de 10 anys oferint serveis de comunicació, recordo només un moment similar d’obertura de mires i presa de consciència -que va del 2011 al 2014-, que és quan tothom entén que les plataformes socials són una eina útil per a promocionar el seu negoci. I que com explico sovint, som amos del nostre propi “grup de comunicació” i que estem en disposició de competir a tots els nivells, perquè la imaginació no entén d’impossibles…
Doncs ara, en només dues setmanes, tothom ha obert els ulls, ha pres consciència, ha comprovat que treballar des de casa pot ser igual de vàlid o millor que fer-ho des de la feina. Ho han entès els directius i els treballadors, ho ha entès els proveïdors i els col·laboradors i, sobretot, ho han entès els clients i els consumidors. Tothom ha ampliat el camp de visió.
I no és això un canvi de paradigma?
No creieu que és un bon moment per aturar-se, deixar de continuar funcionant com autòmats i començar a pensar en quines oportunitats personals i professionals ens prepara el futur immediat. Si res tornarà a la normalitat que coneixem, quin sentit té continuar fent el mateix?
De moment, només us proposo que alceu la vista, que mireu amb distància com de gran s’ha fet el nou terreny de joc, que imagineu quin pot ser el vostre nou rol, què penseu a què voleu jugar i que marqueu vosaltres les regles.
SI NO SAPS COMUNICAR, NO ET SAPS VENDRE
T’ajudem a tenir cura de la teva imatge d’una manera estratègica per aconseguir els teus objectius!
Inverteix en tu i esprem al màxim el teu potencial d’una manera professional, controlant a cada moment els resultats.
Et fem propostes a la mida de les teves possibilitats i t’acompanyem per aconseguir els objectius que ens hem marcat estratègicament.
Tenim tots aquests serveis al teu abast:
Servei de premsa / Agència de publicitat / Assessorament i formació (presencial o a distància) / Branding, creació i/o actualització de la imatge de marca / Creació de webs / Directes online / Campanyes de premsa i presentacions / Organització d’esdeveniments / Dinamització de xarxes socials i campanyes d’ADS / Disseny: bàners, fulletons, embalatges… / Fotografia de persones, espais, productes… / Vídeos corporatius, promocionals, reportatges, publicitat… / Traduccions i locucions professionals / Lloguer de platós per a sessions de fotos, rodatges o programes de TV.
Fem possible qualsevol proposta i/o imaginació comunicativa!
Contacta’ns!
SI SÓC PERIODISTA ÉS GRÀCIES A RAMON MATEU!
M’han comunicat per Whatsapp la mort d’en Ramon Mateu… Que DEP! Aterrat a Barcelona el 1993, Mateu va ser el cap d’informatius d’ Onda Cero Catalunya amb qui vaig començar com a becari, qui em va donar l’oportunitat de cobrir la meva primera roda de premsa (al departament d’Economia amb Joaquim Molins) i conduir els butlletins horaris del cap de setmana. És a dir, Ramon Mateu em va donar l’oportunitat d’estimar aquesta professió.
No me n’he pogut estar d’anar a remenar calaixos de fotos per trobar l’única imatge d’aquella època on hi surt ell d’amagat, amb un jersei crema ataronjat, en un sopar de redacció segurament per celebrar algun aniversari o el Nadal.
Tinc fantàstics records de tots els que hi surten, els meus companys de redacció, de qui tant vaig aprendre. Feu-me memòria dels qui falten si us plau!!!… Hi havia en Toni Sarrià, l’ Esther Sardans Sató, la Marta Viladot, en Dani Gòmez, la Pilar Abril, la Deborah Palomo Sturla, en Manel Piñero, l’ Anna Puigboltas, l’Ester Turu, en Ramon Companys…
Mateu em va tornar a contractar per Onda Rambla, a final del 2000, i també me’n va fer fora. Són d’aquells aprenentatges que tampoc li agrairé prou… D’allí jo vaig saltar a RAC1 i a TV3 Més tard, el 2010, vam tornar a coincidir a Catalunya Ràdio on davant tota la redacció del programa de tarda va comentar “aquest en Buxeda és molt bo!”.
Recordo aquest moment com un reconeixement i respecte mutu, i com un tancament de cicle. I fins avui, que n’he sabut només la seva mort. Gairebé 30 anys de professió que es connecten en un sol instant.
Que per molts Ramons Mateus us pugueu trobar a la vida!
MÉS DE 250 INPUTS PROMOCIONALS EN EL NOU DOSSIER DE PREMSA 2019 DEL MUEC BCN
Un any més hem presentat al Museu Etnològic i de les Cultures del Món, MUEC BCN, el dossier de premsa del 2019, que recull el resultat de la col·laboració que hi mantenim en la recerca de suports promocionals per a donar a conèixer les exposicions i les activitats que es realitzen a les seves dues seus de Montcada i el Parc de Montjuïc a Barcelona.
Més de 250 inputs promocionals durant l’any, vinculats a 18 campanyes del museu, fruit d’un treball de disseny estratègic per a comunicar d’una manera transversal, crossmedia. L’objectiu ha estat arribar al públic potencial del museu, principalment familiar i especialitzat, a través d’anuncis publicitaris, articles i entrevistes, difosos a diaris i revistes especialitzades, portals informatius generalistes i especialitzats, plataformes socials, butlletins informatius i suports visuals en transports públics.
El resultat és la presència sistematitzada d’impactes promocionals gairebé diaris en una multiplicitat de suports que han garantit la difusió permanent de les propostes que ha realitzat el museu durant el 2019.
Un any més agraïm la confiança que els responsables del Museu Etnològic i de les Cultures del Món han dipositat en Soroll de Fons Comunicació per a gestionar conjuntament les promocions de premsa.
COMUNICA AMB LA VIDA
T’has preguntat mai què passa si deixes de fer?
Si no prens cap decisió?
ATURA’T aquests dies…
Comunica amb la VIDA
RESPIRA EL NADAL I VIU EL 2020
#Sorolldefons #Sorolldefonscomunicació
TU O LA TEVA EMPRESA, ESTEU BEN PREPARATS PER A FER UNA BONA PROMOCIÓ PER NADAL?
Vull que s’entengui bé la pregunta. No us demano si sabeu el servei o producte que promocionareu. Ni si sabeu a través de quines plataformes ho promocionareu. Ni els diners que hi invertireu…
Us demano una reflexió prèvia a tot això. Una anàlisi més profunda i, segurament, més emprenyadora, que ens pot arribar, fins i tot, a fer trontollar.
Segur que alguns direu que ara no és el moment, que no us interessa i que tal dia farà un any. Però, sense que aquest qüestionament que proposo us acabi esberlant res, no creieu que, per poc que es pugui, no seria interessant d’afinar el rumb de cara a millorar les vendes d’aquest Nadal o, com a mínim, tenir clar el perquè ha funcionat o no l’estratègia que us heu proposat?
Els que creieu que sí, seria bo que us féssiu algunes d’aquestes preguntes: quines són les meves capacitats com a empresari? Quines són les meves carències? Què estic potenciant en mi, el que m’ajuda o el que em perjudica? Quin és el meu model de negoci? El producte o servei que ofereixo interessa? A qui interessa? I com ho sé que interessa? Ho he preguntat als qui crec que són els potencialment interessats? Perquè continuo insistint a vendre si no sé que hi ha prou clients per a fer rutllar la meva empresa? Tinc una estratègia clara de venda? És monolítica o s’adapta a les temporades i modes? Inundo el mercat de productes a veure qui pica o segmento i concreto? Tinc capacitat de reacció? He previst un pressupost anual per a fer promoció? Sóc especialista a promocionar? Tinc temps per dedicar-m’hi?
Són algunes de les preguntes que em venen al cap, les que ajudem a aclarir als nostres clients. I darrere de cada resposta hi ha sempre llum, consolidació o alternativa, visió estratègica de present i futur, i l’agradable sensació de fer camí plegats.
Necessites assessorament?
El canal de televisió del càmping La Ballena Alegre ofereix el mitjà per a empreses locals
Notícia publicada a Hora Nova
El negoci es podrà publicitar a Ballena TV, a l’Info Point, al Trip Club i també a les xarxes socials
El càmping La Ballena Alegre, un dels més grans de la comarca, ha iniciat una campanya de promoció per a les empreses del territori, per tal que, a través de la plataforma Ballena TV o altres, puguin anunciar els seus serveis als milers de campistes que l’usen diàriament. Des de la direcció del càmping, Toni Castellar explica que «l’objectiu és que el client rebi tota la informació dels serveis i les activitats que es poden fer a la zona i d’aquesta manera les empreses del territori podran arribar a milers de persones cada dia».
Des de La Ballena Alegre ofereixen tres paquets a les empreses amb diferents complements perquè cada negoci pugui escollir les promocions que més li interessen. L’oferta va des d’anuncis diaris a la televisió Ballena TV, que inclou
un canal intern a tots els bungalous, fins a la presència de la marca o del producte a la cartellera digital de la restauració i activitats o als cartells de platja. També ofereixen espais a l’Info Point, és a dir, a l’oficina d’informació a través de fulletons, cartells o dossiers. Un altre dels paquets és a les xarxes socials, d’aquesta manera l’empresa pot publicar els seus anuncis als perfils de Facebook, Instagram i Twitter de La Ballena Alegre.
BALLENA TV. Té una audiència que supera els 3.000 usuaris, amb puntes que arriben als 16.000 espectadors, quan coincideix amb esdeveniments de volada com la Copa d’Espanya de Catamarans o el Suf Alegre Wind Surf World Cup 2018.
Està interessat a conèixer les condicions d’aquest servei? Trobarà tota la informació que necessita sobre la promoció clickant a aquí o posant-se en contacte amb nosaltres via telèfon al 667 618 656 o mailballenatv@sorolldefons.com i t’informarem sense cap compromís.
El canal de televisió del Càmping la Ballena Alegre de Sant Pere esdevé plataforma de promoció del territori i d’empreses locals
Notícia publicada al Setmanari de l’Alt Empordà.
El mitjà privat informa els usuaris dels serveis que hi ha al complex, i de les activitats que s’organitzen
El càmping La Ballena Alegre, de Sant Pere Pescador, pot arribar a acollir entre 3.000 i 4.000 persones diàriament, en èpoques de ple rendiment. «Hi ha una massa social que vol estar informada», explica el responsable de comunicació i de Ballena TV, Francesc Buxeda.
Els gestors del negoci van arribar a la conclusió que els usuaris necessitaven una eina clara, atractiva i fàcil a través de la qual poguessin informar-se de tot allò que passa al seu voltant. Calia donar visibilitat a la multitud d’activitats internes i externes que s’organitzen, les opcions d’oci que s’ofereixen o de la ubicació i oferta de cada un dels serveis que ofereix el càmping. Aquesta eina també hauria de servir per transmetre valors cívics als usuaris per tal de mantenir l’equilibri a dins del complex, i també per informar sobre els diversos esdeveniments esportius d’elit que s’organitzen –Concentració Furgo Wolkswagen, Copa d’Espanya de Catamarans, Triathlon Sailfish Costa Brava…–, unes jornades en què el canal podria arribar als 16.000 espectadors.
Col·laboració amb empreses
«A més de promocionar el que fem nosaltres, a partir d’ara també donarem informació d’entitats i empreses que estan al nostre voltant. D’aquesta manera, ajudem a promocionar el territori», explica Toni Castellar, el director del càmping. El client que miri la televisió, doncs, podrà tenir informació pràctica sobre què fer i a on anar durant el seu temps lliure a través d’una programació potencialment interessant per a ells. Es promocionaran empreses de lloguers de bicicletes, de cotxes, activitats vitivinícoles o de descoberta de la natura, entre altres. «Un dels objectius d’aquesta col·laboració és retroalimentar-nos entre uns i altres per anar creant una xarxa d’empreses, a més de donar un millor servei als clients i potenciar activitats», diu el director.
Està interessat a conèixer les condicions d’aquest servei? Trobarà tota la informació que necessita sobre la promoció clickant a aquí o posant-se en contacte amb nosaltres via telèfon al 667 618 656 o mailballenatv@sorolldefons.com i t’informarem sense cap compromís.