Promocionem el Social Media del 2n Tour de Música en Viu de Llançà

Enguany se celebra el 2n Tour de Música en Viu de Llançà i Soroll de Fons ha rebut l’encàrrec de donar suport a la promoció d’aquest esdeveniment musical tant pel que fa a la difusió a través dels mitjans de comunicació com en la creació i dinamització de les plataformes social media.
El Tour és un projecte organitzat per l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Llançà pensant en la necessitat de fomentar l’oci nocturn. Durant 16 dies, del 25 de novembre al 10 de desembre, s’oferiran 26 concerts en viu de grups catalans repartits en 13 locals d’aquesta vila altempordanesa.
En aquest sentit, ens hem proposat de difondre i amplificar aquesta iniciativa a través dels canals tradicionals i els digitals amb un doble objectiu de llarg abast: aconseguir una elevada afluència de públic per a esdevenir un reclam per als patrocinadors. Evidentment, cal dir que tenim bona matèria prima: una oferta atractiva i de qualitat.
La nota de premsa i el Facebook
La combinació d’aquests dos elements, nota de premsa i Facebook, és la base de l’estratègia per aconseguir els nostres objectius, complementant la feina de difusió i captació que amb molt bon criteri ja ve fent l’ajuntament des de la primera edició.
D’una banda hem creat un targetó aprofitant la imatge del Tour i el text de la nota de premsa de l’esdeveniment, al qual hem afegit i linkat el logo i la URL del Facebook oficial que hem generat: http://www.facebook.com/tourmusicaenviu Un targetó que enviarem a tots els mitjans de comunicació generalistes, específicament als culturals i musicals, però també fent especial atenció als d’àmbit local.
El Facebook ha estat ideat amb un triple objectiu: complementar el targetó amb la informació de la programació, els col·laboradors i facilitar el contacte, creant pestanyes exclusives; ser un pol d’intercanvi d’interessos entre grups, locals i seguidors; i, finalment, promocionar i captar més públic pel Tour.
La participació de tots els agents implicats en aquest esdeveniment –ajuntament, locals, grups, col·laboradors, veïns…- és clau per a difusió del Tour i per a teixir una xarxa social que faci més coneguda i necessària una iniciativa d’aquestes característiques.
Finalment, agrair a en Joan Carles Subirats, regidor de Joventut, i al seu equip, la confiança. Realment, és un projecte que sentim de prop i que ens entusiasma.