Èxit de la campanya Guardiola 2.0 creada per SorolldeFons i Aureacolor

Soroll de Fons – La campanya 2.0 del videoclip del llibre/cd Tribut de sorra i fulles d’Editorial Mediterrània on apareix l’entrenador del Barça, Josep Guardiola, ha desbordat tots els pronòstics i EN 5 DIES ja ha assolit pràcticament 40 MIL VISITES a la xarxa comptabilitzant només el canal Youtube creat expressament per al nostre client, el del web del llibre i el del nostre soci Aureacolor.

A tot això, cal comptabilitzar l’abast global i viralització a les xarxes socials d’aquest producte i també la magnífica acceptació mediàtica que ha tingut en premsa, ràdio i televisió d’abast nacional i internacional, que a més de fer-se ressò de la notícia han enllaçat el videoclip als seus webs per poder-lo mostrar, la qual cosa ha multiplicat les seves visites.
Un mes de feina:
Després d’un mes de feina el dimecres 14 de desembre vam donar el tret de sortida a la campanya promocional del llibre TRIBUT DE SORRA I FULLES a Miquel Martí i Pol, d’Editorial Mediterrània, que inclou un CD amb 14 poesies musicades, una de les quals del grup Mokodude amb la col·laboració de l’entrenador del F.C. Barcelona, Josep Guardiola.
El punt fort de l’estratègia promocional va ser la creació d’un videoclip “orgànic”, encarregat als nostres amics, socis i excel·lents professionals d’Aureacolor, utilitzant la base musical del tema “L’hoste insòlit”, les fotografies inèdites de la sessió de gravació fetes pel mateix autor del llibre, Àlex Carmona, i el treball d’estudi d’Aureacolor amb imatges creades per l’ocasió. El resultat va ser una petita joia, una valuosa obra d’art de la poesia visual. Moltes hores d’esforç que han valgut la pena.

Més informació sobre la promoció estratègica d’aquest producte a:
notícia: Soroll de Fons crea la campanya 2.0 vídeo Guardiola