Soroll de Fons – comunicació social media, us acosta l’informe del mes de novembre de 2011 que té com a objectiu general tractar d’entendre l’evolució que han tingut les Xarxes Socials des de 2009, amb els següents objectius particulars:
– Comprendre i analitzar els efectes del naixement de noves Xarxes com Google+, així com els canvis en els hàbits de consum dels internautes.
– Conèixer la utilització de les Xarxes Socials en dispositius mòbils.
– Conèixer el comportament dels espanyols que usen xarxes socials en relació amb l’e-commerce.
Potser també t'agrada
Pàgines
- Inici
- Equip
- Francesc Buxeda i Aliu
- Isaac Buxeda i Aliu
- Albert Martí Panadès
- Karen Gacusana Figer
- Núria Palacin Remiro
- Martí Buxeda Sardans
- Assessorem empreses, institucions i particulars
- Ajudem a difondre tots els projectes
- Creem tot tipus de plataformes i continguts
- Assessorament estratègies i formació
- Campanyes de premsa globals
- Màrqueting, ADS i directes en línia
- Informes i Auditories Social Mèdia
- Generació de continguts
- Imatge de marca
- Món editorial
- Formats audiovisuals
- Projectes
- Blog
- Contacte
- Forma’t
- Ús de cookies
- Política de privacitat
- Avís legal
Francesc Buxeda i Aliu
soroll de fons comunicació
Catalunya
Tel. (+34) 667 618 656
#FBA #FrancescBuxedaAliu #SorolldeFons