L’editorial Galera, del Grup Enciclopèdia Catalana, inicia fort la seva campanya de Nadal amb un munt d’interessantíssimes novetats, entre les quals destaquen les quatre que m’han confiat per a la seva promoció.
Em fa especial il·lusió treballar per primer cop amb Raül Romeva, conseller d’Afers i Relacions Institucionals i Transparència de la Generalitat de Catalunya, i autor del llibre infantil “Les aventures d’en NAO, el nen llenguado”, amb il·lustracions d’Albert Asensio. Una aventura molt ben escrita que agradarà tant a nens i nenes a partir de 10 anys com als adults que la vulguin compartir amb ells.
També tinc l’immens plaer de tornar a treballar en la promoció d’un nou llibre que il·lustra la gran Pilarín Bayés i text del reconegut paleontòleg Eudald Carbonell. “L’aventura de la vida” és una curiosa combinació de talent per explicar-nos, de manera clara i apassionant, l’evolució humana.
Un gran repte comunicatiu és el que es planteja amb “Vida”, un bestiari il·lustrat per Joana Santamans, amb textos poètics del seu pare. Un projecte que homenatja la vida mitjançant el més preciós catàleg de vida que es pugui imaginar –ocells, papallones, altres insectes i peixos-.
I finalment, en temporada nadalenca, no podia faltar un clàssic, “Els pastorets”, de Josep M. Folch i Torres, en edició de luxe. Es publica la versió revisada pel seu fill, Ramon Folch i Camarasa, que inclou escenes fins fa poc desconegudes.
PROMOCIÓ: UNA HORA D’ASSESSORAMENT GRATUÏT
PROMOCIÓ ASSESSORAMENT GRATUÏT -Vàlid durant el mes de març! Inscriu-te a https://goo.gl/XVJ2Ya
Comunicar és com respirar, és un acte reflex, involuntari, inevitable… Treure’n profit és la meva feina.
T’acompanyo, facilito, dono sentit estratègic i audito tot allò que vulguis comunicar. Amb sentit pràctic i professionalitat.
Perquè m’encanta aportar solucions creatives als reptes, petits o grans. Ajudar-te a tenir el millor dels aparadors.
Un munt de possibilitats a les teves mans. Tot a guanyar!
T’ho explico sense com promís.
MILLORA LA TEVA IMATGE CORPORATIVA AMB UNA SESSIÓ PROFESSIONAL DE FOTOS I VÍDEO
Com a empresari, com a actor o professor, conferenciant, mecànic, pastisser, esportista, emprenedor de tota mena… tenir una bona imatge i explicar de la millor manera l’essència de la teva feina és essencial per a generar confiança, captar i fidelitzar clients.
Conscients d’aquesta necessitat, t’hem volgut posar molt fàcil generar els continguts professionals que t’ajudaran a no perdre oportunitats.
Juntament amb els nostres partners d’AUREACOLOR, t’oferim un pac de fotografies i un vídeo personal, on poder transmetre la imatge i els missatges clau que defineixen qui ets i què ofereixes. (enllaçat a www.aureacolor.com)
Posem al teu servei un equip de professionals format per un fotògraf, un operador de càmera, un guionista i una maquilladora, per a treballar conjuntament la teva imatge corporativa.
I tot plegat en només quatre dies: el primer per a consensuar imatge i missatge, el segon per a la sessió de fotografia, el tercer per a la gravació del vídeo i el quart per a l’edició i entrega del material.
Posa’t en contacte amb nosaltres i t’informarem al detall. (enllaçat a contacte)
PROMOCIONA’T AMB VÍDEOS ECONÒMICS
Segur que has sentit a dir que el vídeo és el rei dels continguts. I és cert.
Però que sigui el més complet dels formats de comunicació, no vol dir que hagi de ser per força el més car.
Les plataformes socials ens empenyen a explicar les coses a través de vídeos, actualitzen les seves interfícies per donar-hi cabuda, els premien viralitzant-los millor… Això fa que les estratègies per a vendre els nostres productes passin, sí o sí, per generar cada cop més vídeos.
Conscients d’això, et proposem un servei de generació de continguts basats en vídeos econòmics realitzats amb plataformes en línia que mitjançant “templates” fan possible explicar històries, fins i tot, sense necessitat d’enregistrar res… Per exemple, a través de fotos i text.
D’aquesta manera seduiràs millor els teus clients i les plataformes socials t’ho agrairan difonent millor els teus productes o serveis.
Si hi estàs interessat, posa’t en contacte amb nosaltres i ho comentarem.
La meva llarga experiència
Sóc l’intermediari entre les teves necessitats com a client i les d’un selecte equip de professionals que les farem realitat. Només hauràs de tractar amb mi; t’estalviaràs maldecaps, perdre temps i, sobretot, calés.
Periodista, assessor en comunicació on-off line i community manager. Com a responsable de Soroll de Fons, dono suport a empreses, institucions i particulars, com ara les editorials Columna –del grup Planeta- o Bridge –d’Enciclopèda Catalana-; la Fundació Paco Candel; el Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya; com a CM de la periodista Julia Otero i de l’escriptor Genís Sinca.
També he dirigit el programa de reportatges Entre Línies, de TV3; i col·laborat al programa Telemonegal, de BTV, presentat per Ferran Monegal. He estat professor de documental al Màster en Direcció de Cine i Televisió; i he impartit classes de community manager en el Màster Universitari en Estratègia i Creativitat Publicitàries, tot a la universitat Blanquerna. També he fet de responsable de comunicació i màrqueting d’Editorial Mediterrània i Saga Editorial, i com a col·laborador extern del Grup62. He format part del projecte Google Tour Virtual en col·laboració amb el fotògraf oficial Jose Ladero d’Aureacolor; he col·laborat al programa Via Lliure, de Rac1, presentat per Xavi Bundó; i he estat tertulià del programa Generació Digital, de Catalunya Ràdio, presentat per Albert Murillo.
Sóc autor dels llibres “Pare Manel. Més a prop de la terra que del cel”, d’Angle Editorial, www.llibreparemanel.info; i “Repassada al Fòrum. Ara ja sabem que és!” de Cossetània i www.e-notícies.cat
L’estratègia de captació del nostre públic objetiu
L’ESTRATÈGIA DE CAPTACIÓ DEL NOSTRE PÚBLIC OBJECTIU, per Isaac Buxeda i Aliu
La planificació i estratègia de totes les accions comunicatives tenen un objectiu en comú, i és la d’aconseguir més vendes, clients o una major reputació de la nostra marca (personal i/o d’empresa).
És per això que és cabdal fer ús de les Xarxes Socials i/o web, i totes les accions comunicatives on i off line de forma estratègica amb l’objectiu d’arribar al nostre públic objectiu de forma correcta i eficaç.
El nostre equip t’ofereix aconseguir arribar a aquest públic que t’interessa, a partir de la planificació inicial, fent un estudi acurat dels objectius que volem aconseguir, fent ús de les estratègies d’embut de vendes, amb la combinació de la publicitat a Facebook Ads (la més efectiva i amb menor cost) i la captació de dades a partir de les pàgines d’aterratge (Landing Pages) i la combinació de formularis, entre altres possibles accions.
L’estratègia també implica per disposar d’un contingut de màxima qualitat, utilitzant paraules claus, imatges que sedueixin, i un discurs adaptat al canal que volem utilitzar.
Així mateix, tota aquesta estratègia serà avaluada constantment, analitzant els resultats aconseguits i modificant l’estratègia si cal per aconseguir sempre els millors resultats.
Et podem ajudar en tota aquesta estratègia i ens pots fer qualsevol consulta per orientar-te sense cap compromís.
EN PLENA CAMPANYA LITERÀRIA DE NADAL PROMOCIONANT LES NOVETATS D’EN RAÜL ROMEVA, LA PILARÍN BAYÉS I L’EUDALD CARBONELL, I LA JOANA SANTAMANS…
L’editorial Galera, del Grup Enciclopèdia Catalana, inicia fort la seva campanya de Nadal amb un munt d’interessantíssimes novetats, entre les quals destaquen les quatre que m’han confiat per a la seva promoció.
Em fa especial il·lusió treballar per primer cop amb Raül Romeva, conseller d’Afers i Relacions Institucionals i Transparència de la Generalitat de Catalunya, i autor del llibre infantil “Les aventures d’en NAO, el nen llenguado”, amb il·lustracions d’Albert Asensio. Una aventura molt ben escrita que agradarà tant a nens i nenes a partir de 10 anys com als adults que la vulguin compartir amb ells.
També tinc l’immens plaer de tornar a treballar en la promoció d’un nou llibre que il·lustra la gran Pilarín Bayés i text del reconegut paleontòleg Eudald Carbonell. “L’aventura de la vida” és una curiosa combinació de talent per explicar-nos, de manera clara i apassionant, l’evolució humana.
Un gran repte comunicatiu és el que es planteja amb “Vida”, un bestiari il·lustrat per Joana Santamans, amb textos poètics del seu pare. Un projecte que homenatja la vida mitjançant el més preciós catàleg de vida que es pugui imaginar –ocells, papallones, altres insectes i peixos-.
I finalment, en temporada nadalenca, no podia faltar un clàssic, “Els pastorets”, de Josep M. Folch i Torres, en edició de luxe. Es publica la versió revisada pel seu fill, Ramon Folch i Camarasa, que inclou escenes fins fa poc desconegudes.
PROMOCIÓ DE LA NOVEL·LA “MALPARITS!” DE GENÍS SINCA PEL SANT JORDI 2016
Molt content, un any més, de treballar amb l’escriptor Genís Sinca i l’editorial Columna, del grup Planeta, en les tasques de difusió de “Malparits!” la segona novel·la de l’autor que es presenta per aquesta campanya de Sant Jordi 2016, després de l’experiència exitosa d’“Una família exemplar”, premi Josep Pla 2013.
En aquest cas m’han demanat que elabori l’estratègia de comunicació, assessorament i contacte amb els mitjans diana per a difondre un text literari excel·lent, que tracta un tema de fons molt delicat.
Tot un repte que encaro amb il·lusió i responsabilitat!
CONTENT DE PROMOCIONAR TRES “BOMBES” LITERÀRIES PEL SANT JORDI 2016
L’editorial Bridge, del grup Enciclopèdia Catalana, m’ha confiat la promoció de tres de les seves apostes literàries per aquest Sant Jordi 2016.
Són “Siri, cómeme los huevos” d’Enzo Vizcaino, Haciendo La Mierda, Los Martínez, Tomás Fuentes, i pròleg de Leulogio; “La puta conquesta de Catalunya de la iaia” de Jofre Martell i l’il·lustrador Pere Mejan; i “Manual prohibit de l’imitador” d’Oriol Cruz, amb la col·laboració de Toni Mata I pròleg de Toni Clapés.
Us podeu imaginar que amb aquesta colla d’autors i temàtiques tan eclèctiques estic encantat i ben distret. A més, són gent amb una capacitat creativa fora de mides, cosa que m’encanta i motiva… I si no, ja ho anireu veient!
PRESENTACIÓ DEL CALENDARI DE L’ERMITÀ 2016 A BARCELONA
El proper dimarts 20 d’octubre a les 18h a l’auditori del CSIC a Barcelona es presentarà la nova edició en català del Calendari de l’Ermità per a l’any 2016. Durant l’acte també es presentarà el receptari Cuinar en temps de crisi amb què s’inicia la Col·lecció l’Ermità.
En l’acte de presentació intervindran: Dr. Lluís Calvo, coordinador institucional del CSIC; Sr. Norbert Tomàs Bilbeny, director d’Edicions Morera; i Fra Valentí Serra de Manresa, autor del receptari Cuinar en temps de crisi i col·laborador del Calendari de l’Ermità.
L’acte tindrà lloc a l’auditori del CSIC, al carrer Egipcíaques 15, de Barcelona.
Al final de la presentació s’obsequiarà als assistents amb un ram d’herbes remeieres.
Per més informació clica aquí!
NOVA COL·LABORACIÓ A MÚSICA DE FONS AL VIA LLIURE DE RAC 1: LA TULA, la successora de la Noa.
NO TINC PARAULES PER DEFINIR LA TULA…
Bé, sí, és la digna successora de la NOA, si és que n’hi pot haver!
Dissabte 14, a les 12h, entrevistaré Tal Ben Ari “Tula”, una cantant israeliana que va venir fa deu anys a Barcelona, va començar a cantar al carrer i ben aviat va despuntar.
Podreu escoltar l’entrevista a la secció Música De Fons al programa Via Lliure de RAC 1 amb en Xavi Bundo.
Una història impressionant!